2009-06-01

BEST DAY EVER

VI FICK STIPENDIET!!! 90000 spänn! nu jävlar tjejer åker vi till Ghana! Alltså så jäävla sjukt jag och Linda satt och fixade med nofA-grejer å var irriterade för att det inte funkade å så kollar hon sin mail å blir typ helt tyst eller nåt. Ja ba: vad?? hon ba: läs! jag typ, men vad är det?? :p sen läser jag och det står att vi har fått det! Alltså jag blev helt galen typ :p så jävla glad vi satt typ å glädjeskrek å kramades å var helt jävla cpglada!! haha gud vad kul det ska bli att planera allting och att det verkligen kommer bli av nu! :D :D :D

ivf, idag på morgonen åkte jag in till södertälje för att kolla om min bikini fanns i rätt strl, vilket den gjorde yey! köpte även två par shorts som var på rea ett par vita å ett par blåa, sen var det rea på den där "stilettklacks-" mascaran så ja köpte den oxå :p var med zerina så vi gick till donken å ja tog en milkshake. Sedan åkte vi till skolan och hade svenska 4 personer där om man räknar med mig å zerina :p jag fick 50 spänn av monica för att jag vann en ordtävling xD fett nice

Aa sen efter svenskan åkte jag och linda hem till malin för att hämta massa tält å sovsäckar osv, så ja hjälpte dom att bära allt det å slussa in i bilen å bla bla, fick lite träning :D sedan gick jag å linda iaf å fixade med nofA-grejerna vilket tog typ ett ååår men efter halva tiden fick vi ju reda på att vi fått stipendiumet så då gjorde det inget att det tog tid, var så glad ändå :D

vid kvart i 4 var jag tvungen att gå hem för att åka på ridningen, det var skojsigt men jag fick äkta mycket håll! Sen på vägen dit kom jag också på att jag inte har ätit något på hela dagen :s är ändå inte speciellt hungrig. tror att det e för att det e så varmt. men nu håller mamma på att laga spagetti å köttfärssås iaf så ja ska käka lite, duscha och sen gå ner till station å köpa mig lite cancer. måste tvinga viktor att hålla mig sällskap, pusshej!

2 kommentarer:

Klara sa...

Shit vad roligt,Grattis! :D

Lollo sa...

Grattis! Fy fan va kul för er:) världens grej!