2009-06-04

Det finns dagar då man inte orkar resa sig upp

Godmorgon. Idag tar väldigt många jag känner studenten, tycker det är skitskönt att ha ett år kvar men när jag var ute och tog en cigg förut så hörde jag flaket och alla lät skitglada. Då blev jag helt deppig.. jag skulle också ha tagit studenten nu egentligen. Men jag är ändå jätteglad för eran skull såklart!

gah sitter och drar bort massa ögonfransar, måste sluta men kan inte låta bli!! :p snart måste jag nog börjar duscha och så.. pallar inte, är bakis. Gick upp vid 1 idag och har inte gjort mkt alls, åt rostmackor med tropisk marmelad och en kopp te till frukost, sjukt gott. Nu har jag en hög med tvätt i maskinen som måste hängas upp, sen ska jag slänga in en till hög med kläder. Måste börjar tvätta redan nu till kreta . Men ärligt nu ere bara en vecka kvar, jag kan nog börja skriva packlista!! haha. Gud vad skönt det ska bli, å ska bli så roligt att pälle(morbror), johanna("moster"), tia och även Alex(kusiner) ska följa med :D sen ere ju åsa, axel å felicia såklart :) mamma å pappa kommer ner en vecka senare för de ska jobba, stackarna.

Well well, har väl inte så mkt att skriva. Hoppas jag piggnar till lite snart, men det blir nog ändå alkoholfritt i eftermiddag/kväll ;) Puss å kram

Inga kommentarer: