2010-08-17

ache

Nu har jag haft en otrolig huvudvärk i ett dygn. Tror att jag aldrig haft såhär ont i huvudet. Fett stört, det trycker på sidorna och pannan bara värker. Inte skönt. Förhoppningsvis går det väl över så småningom.

Idag har jag iaf träffat min psykolog och det var en riktig pärs att sitta där i värmen med mitt huvud. Fattar inte men det är alltid skitvarmt i hennes rum. Kanske för att hon har typ takfönster..fast det var ju inte ens sol idag. Anw, det gick bra och vi fick ut ganska mycket tycker jag fast jag sa iofs inte så mycket, var inte dirket på prathumör. Men vi skrev och tänkte och gjorde mind maps kom fram till en del grejer... glömde dock ta upp diskussionen om mina mediciner men det får vänta tills nästa vecka, hatar att prata i telen!

Sedan åt jag och Klara lunch på mackelidodo innan vi åkte hem till Rönninge igen. Vi kollade på tv å tog en tupplur innan ja skulle iväg å hämta på dagis, hade bara en liten tjej idag så hon fick massor uppmärksamhet ;) Till middag åt vi potatisbullar och sedan kom den andra hem - helt nybadad och utfodrad , perfa! Efter lite pyssel och prat gick vi upp å ja nattade dom , sen kolla ja på cougar town å "ja, vi elsker hollywood" hahah :p men nu e ja iaf hemma, har varit det ett tag men ja ja ... Ebba bara sover och sover, kan hon inte vänta tills jag går å lägger mig så hon kan sova längre på morgonen?? Imorse vaknade hon klockan 7!!!!! wtf? aja men hon är söt som socker så whatever :)

Nu ska jag nog ta å tvätta mig så så ja kan gå å lägga mig sen på direkten när ja blir trött. Igår kväll läste jag typ 100 sidor i min bok (hypnotisören) men blev ändå inte trött, blev bara rädd hahah :p pussss

1 kommentar:

Linda sa...

Hej Tove! Hoppas allt är bra! Kul att det går så bra med Ebba och hennes träning. Skönt att vara igång med psykologen igen. hur gör du med skolan nu i höst?

Kram