2010-08-05

slappdag

Idag har Ebba sovit större delen av dagen medan jag kollat på TV. Inte någon vidare händelserik dag... Vid halv 9 kom Danne på ett spontant besök och höll mig sällskap framför TV:n, haha. Ebba vaknade till liv och visade sin värsta sida första gången hon träffade Danne, haha. Han var lite rädd för min stora kamphund ^^

Sen drog vi ner till Jalle en stund men jag stannade bara ett par minuter för att säga hej. Juste! På väg ner till honom fick vi bevittna årets händelse på denna gata! En polisbil (värsta piketbussen faktiskt!) Parkerade och plingade på i ett hus :o den spännande incidenten vände dock snabbt till något ganska tråkigt då poliserna kom ut igen efter bara någon minut. Men fortfarande - måste vara topp tre iaf!

Nu ska jag och Ebba nog ta och tänka på refrängen, ser ingen anledning att sitta uppe faktiskt :p puss ¨godnatt

Inga kommentarer: