2010-08-25

konstant trött

är så jäkla trött hela tiden, fattar inte vad det beror på. Fastän jag är så trött tar det typ 2-3 timmar innan jag somnar när jag går och lägger mig. Skiitsegt.

Igår var jag iaf på arbetsförmedlingen och det gick väl bra men jag har inte direkt några större förhoppningar om att hitta något jobb. Det mesta verkar vara säljarjobb och personlig assistent. Båda de jobben ligger väääldigt långt ner på listan. Men jag kanske ska sluta vara så kräsen och bara tar det jag får?? anyway, pallar inte tänka på det nu, ska tillbaka på fredag på nåt möte så då får jag väl kanske lite mer klarhet i vad jag ska göra av mitt händelsefattiga och totalt ointressanta liv :D

Efter det följde jag med Julle till stallet som numera rider på tisdagar, jag ska själv försöka byta grupp till tisdagar. Dels för att det är så praktiskt att rida på samma dag men också för att jag inte längre utvecklas i min nuvarande grupp dessutom gillar jag att byta ridlärare lite då och då eftersom de fokuserar på olika saker osv. Men hon jag har nu har verkligen lärt mig mycket så det e bra :)

Jag red iaf i måndags å det gick jäkligt bra måste jag säga. Red Uvarone, en stor sate men mycket motor och nerver ;) Men när vi travat igång och så så lugnade han ner sig och blev riktigt mjuk och fin , men jag vet inte, jag gillar inte att rida så stora hästar, för jobbigt för klena lilla mig, haha. Nu är jag faktiskt å 'jobbar'. Har varit väldigt lugnt idag ochg är det fortfarande. Håller på att koka tortellini medan tjejerna sitter och ritar :)

Inga kommentarer: