2010-08-28

mr lonely

sitter å krökar i min ensamhet, skitkul.

Senaste dagarna har väl inte varit överdrivet roliga eller händelserika. Har varit på arbetsförmedlingen och det är typ det. Igår såg jag en film, Remember me, shit den var skitbra tkr jag, lagomt sorglig också. Synd bara med Robert Pattinson, gillar inte honom alls. Filmen skulle fått ännu bättre betyg om inte han va med ;p haha.

Idag har jag varit på valp- och kattunge dag på sea. Ebba fick leka med två små valpar vilket hon tyckte var jättekul. Sen muckade hon med enn rottweiler, haha., Hon har blivit så jäkla kaxig :o Jag spenderade iaf mina sista slantar på ett nytt halsband och koppel i läder :) jättefina faktiskt..köpte en tröja till henne också, fast den var rätt ful.... hehe men billig och hon behövde den ^^

well well, imorgon har jag absolut inga planer. Ska bara va hemma å slappa. puss å kram

Inga kommentarer: