2010-08-20

fullsmockad fredag

Idag har jag faktiskt flera planer! Helt otroligt. På morgonen var jag nere vid skolan och träffade Helene vilket var väldigt trevligt. Dock var jag tvungen att gå hem efter ett tag för att se på desperate housewives ^^ Sedan har jag lagat mat till mig och Julle, kycklingfile med potatis och bea. Nu ska vi väl hjälpa till att röja i Mickes rum innan Jeffery kommer så han kan flytta in där. Landar 1720 ikväll ;) Så jag ska med till arlanda och Ebba ska följa med och få lite miljöträning.

Sedan ska jag äta middag hemma och sådär innan jag ska till Oskar som fyller 20 och ska ha skogens största grillparty ;) hahaha jätteroligt. Jag och tjejerna har iaf skramlat ihop till en skojsig och användbar present så jag hoppas han blir glad för den :) Så där kommer jag vara hela kvällen och Ebba får givetvis vara kvar hemma med familjen.

lilla sötkorven ute på gräsmattan med en av sina älskade pinnar :)

Imorgon ska jag hem till Josse på inflyttnings"fest" fast det e bara vi tjejer typ så fest ska man väl inte kalla det men vi ska ta några glas och umgås åsådär :) ska bli mucho trevligt. Ska bara se till att inte vara bakis. Varannan vatten efter midnatt!!!!! nu är nästan batterierna på datan slut å orkar inte hämta sladden så ska gå och fräscha till mig lite istället. Pusshejs

1 kommentar:

Linda sa...

Ebba är ju så söt så man dör.. Vad spännande med Jeffery! Du kommer få massor med engelskaträning nu då! Vill höra hur det går med honom så fortsätt uppdatera ;).