2010-08-15

long time no see

Jag vet att jag inte skrivit på länge, men jag vet inte varför. Har typ inte pallat ... :p Har inte så mycket att skriva ändå. Familjen är hemma igen nu iaf, Ebba blev så glad att hon kissade på sig, stackarn ^^ Vi fortsätter träna och det går bra måste jag säga. Utom när vi är på tomten för då har hon glömt att jag existerar. Men när vi är på promenad kan jag ha henne lös och hon lyssnar jättebra osv :)

På fredag ska jag, Ebba, Julle och mamma åka till Arlanda för att hämta Jeffrey! haha känns fortfarande lite overkligt att det ska bo en kines här i nästan ett år, byter ut Micke till en ny bror... fast verkar inte som att han ska åka förrän i september så ett tag har jag och Julle två brorsor , höhö.

well well, imorgon är sommaren över - julle börjar skolan och mapa ska jobba.. imorgonkväll är det ridning och på tisdag ska jag äntligen träffa min psykolog som har haft semester i typ ett åår. anw, no plans for today, får se om ja hittar på nåt... borde göra det :p pussss

Inga kommentarer: