2010-08-21

helvete

vad ont i halsen jag har! Tanken var att ha en mysig kväll hos Josse idag men istället åkte jag hem klockan 21 för att ja mådde så dåligt :( är inte direkt sovtrött men ska väl ändå krypa ner snart för jag står inte ut med att vara vaken och må såhär, uuuääh.

Nu har iaf Jeffery varit här i drygt ett dygn och det känns lite konstigt, kan inte föreställa mig hur det känns för honom :p men vi gör vårt bästa för att han ska känna sig välkommen och sådär. Dock har han, precis som jag hade i Kina, svårt för maten här och även att äta med bestick verkar vara en utmaning ;) men det kommer väl såsmåningom. Han är förstås jetlagad men det kommer väl gå över om ett par dagar :)

anw. igår hade jag jättetrevligt! vet inte direkt om jag har något vettigt att skriva om den kvällen men det var mycket trevligt folk och jag körde beer pong för första gången, måste säga att jag var rätt bra, haha, ne men ska väl gå å tvätta mig nu å sådär. Eller se på vänner... hm svårt beslut. Men säger godnatt till datorn iaf, puss!

Inga kommentarer: