2012-02-17

blåljusen blinkar, tänk vad man kan göra med en liten kniv

även om jag mest gillar Kents lite äldre låtar så är ju Järnspöken helt fantastisk. Underligt det där hur jag kan gå flera månader och till och med år utan att lyssna på ett band och sen när man väl lyssnar igen så undrar man vad fan som hände? haha
Idag är det iaf fredag och jag har storstora planer. Inom någon timme eller två ska jag åka upp till Salem vilket känns jäkligt motigt men måste in till soc och fylla i ett jävla papper så jag får pengar, just nu har jag 44 spänn på kontot, jippi. Men har faktiskt två hundringar också haha så när jag väl är i Salem ska jag smita in på bolaget och även köpa lite god mat till Ebzor. Sen får jag förhoppningsvis pengar igen på måndag eller tisdag. Oh well, just nu väntar jag mest på att Klara ska komma hem från lite skidåkning så hon kan följa med till Salem.. Sen kanske hon vill följa med på promenad med lillfisen också ;) bild från i somras:
Ikväll ska vi åka till Hagsätra och hälsa på Josse Jordnöt, majsigt blir det tror jag :) Nu kanske man skulle ta och byta ut mjukiskläderna till något mer anständigt och skaffa sig ett ansikte.. så får det bli! Puss och kram

Inga kommentarer: