2012-02-14

Nystart

Hejcon bacon!
Till allas stora glädje (såklart) har jag bestämt mig för att ta upp bloggandet igen. På senare tid har jag ju mest legat på soffan och således inte haft särskilt mycket att skriva. Nu är det dock nya tider! Har börjat ett arbetsrehabilteribgsprogram och gör just nu praktik, arbetsträning eller vad du föredrar att kalla det, på srk (Södertälje ridklubb står det för om någon är osäker) .

Imorse gick jag upp halv 6 och därför är jag, precis som jag borde, rättså jävla trött nu och tänker ta och sova. Lika bra med ett lite kortare inlägg såhär i början kanske. Tänkte förresten ta och radera alla gamla inlägg men antingen gick det inte eller så fattar jag bara inte hur man gör. Skulle gissa på det senare...

Innan jag avslutar vill jag bara berätta att en av ridskolehästarna gick omkull idag när hon kom inrusande i stallet i full fart från hagen. Riktigt obehagligt, det är ju inga små djur så ni kan ju tänka er hur illa det kan gå. Får se imorgon hur det är med henne...usch.

Nu är det sleepy time, god natt! (hmm tänkte lägga in en bild men verkar ju inte funka det heller, får googla imorgon)

Inga kommentarer: