2012-02-14

Jobb och ridlektion

Idag började jag vid 14 istället för 8 och det var fruktansvärt skönt med sovmorgon. Är alltid så jävla trött på morgon, hade ställt klockan på 10 men vart ändå att jag snoozade till typ 11 ^^ när jag kom till stallet satte vi ifall igång med insläppet , går förvånansvärt smidigt trots att det är runt 60 pållar som ska in. Men många av ridskolans hästar springer ju in själva annars hade det väl tagit hela eftermiddagen. Efter det chillade jag lite innan jag red en av konvalescenterna, Reval :) han skulle dock bara skrittas i 30-40 minuter så det var väl inte det roligaste jag gjort idag plus att jag var helt ensam i ridhuset så hade ingen å prata med heller :p men han fick iaf röra på sig lite och det är ju viktigare än att jag har kul ;)

Vid 19 hade jag ridlektion som vanligt och det gick väl sådär. Red Lizzy och hon var ovanligt spänd och inte speciellt lyhörd och jag fick helt enkelt aldrig riktigt till det...det är verkligen stor skillnad att från gång till gång hur hon är men sen är hon ju ett sto också ;) nej men mot slutet när vi travade vart hon faktiskt ganska mjuk och avspänd så är inte helt missnöjd.

Väl hemma klämde jag ett originalmål från Max innan jag kröp ner i sängen där jag ligger nu. Klockan ringer fem imornbitti så tänkte faktiskt ta och släcka ner. Bah tråkigaste inlägget, måste fan kolla upp hur man lägger in bilder och klipp osv . Jäkla padda... Godnatt!

Inga kommentarer: