2012-02-19

Snabb update

Appletinin blev rätt god men väldigt sur, får värsta salivproduktionen bara av att tänka på det, haha. Vi hade hursomhelst en mysig kväll med massa gott att dricka så jag kände mig helt full när vi åkte hem, händer inte så ofta nowadays. Lite skillnad mot för två år sen, läste inlägg från februari 2010 tidigare idag, var faktiskt jävligt jobbig läsning, minns inte att jag mådde så dåligt... Sov hela dagarna och drack vin typ jämt, sjukhuset och akuten typ varje vecka, knaaas... Just då tyckte jag att mina päron överdrev och var oroliga för småsaker men nu tycker jag tvärtom typ.

Aja nog om det, nu mår jag bättre än då iaf :))) har inget att skriva direkt, att skriva om Ranelids finalplats i mellon känns rätt överflödigt, helt jävla otroligt ju. God natt på er!

1 kommentar:

Tove sa...

Fan vadvofta jag skriver "typ" ... Skyller på alkoholen :)