2008-07-09

*

okej, nu ere liksom så att jag åker neråt i landet om någon timma. Jag kommer vara massor med mil hemifrån i väldigt många dagar. Säkert 2 veckor. och jag ska bara bajsa!! kanske ha lite kul oxå , vi får la se. Jag vill inte!! :'( rädda mig! ja vill umgås med alla här hemma för det är såå mkt roligare å ni är så jäävla mkt bättre! men nej, nu ska jag åka till danmark och hålla på. fan vad fittigt! okej jag ska sluta klaga nu, har skrivit av mig lite :p Lova att träffa mig när jag kommer hem? SAMMA DAG! kommer sakna alla, pusspuss , tänk lite på mig (a) haha

3 kommentarer:

Anonym sa...

va söt du är! jag kommer tänka tänka lite på dig hoppas du tänker lite på mig... puss! Louise

Anonym sa...

jag kommer springa hem till dig när du kommer xD

Anonym sa...

Kommer sakna dig gumman :( <3 / Klara