2008-07-07

fittaaaaaaaaaa

alltså, min familj (eller mest pappa dåra), .. JAG ORKAR INTE! hur i helvete ska vi åka på semester i två äckliga veckor??? JAG VILL INTE :'( enda sen ja kom hem har han vart skitsur på precis allting! Först när vi käkar sitter han och råstirrar på mina armar, jag säger sluta, men han fortsätter å säger att ja får skylla mig själv, ÄR DU DUM ELLER??? om jag säger åt dig att sluta stirra på mig då ska du fan respektera det! fitta! sen var han bara sur hela kvällen å irriterad på fucking allting, sen var ja hos kakan p kvällen för jag pallar inte VARA I DETTA HUSET DÄR INGENTING ÄR BRA SOM DET ÄR! så råkar jag vara där lite för länge å nu är han arg för att jag sover för sent och förstör för hela familjen, asså vafan! :'( nu är han i södertälje så ja ska passa på att sticka härifrån och stänga av mobilen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas det vänder så han blir på lite bättre humör när ni e på semester :/ han kan ju va schysst. Ni hade rätt koj tsm när vi åkte till arlanda kommer jag ihåg. Han verkar vara en rätt stressad männska. puss louise

Anonym sa...

Gumman.. Om jag hade haft pengar hade jag faktiskt åkt till dig och bara kramat om dig<3 Vill du prata FINNS jag alltid för dig.. <3