2008-07-16

farm fun

hejhej, idag har vi varit på farm fun :p typ en djurpark å lite grejs, rätt roligt faktiskt , felicia blev biten av en ponny stackarn,haha. men jag gosade mest med kaniner(massa söta ungar!), pyttesmå marsvinsbäbisar och små killingar ^^ sen gick ja i en rolig labyrint och lekte i stor hölada med massa rep xD jag är ganska barnslig av mig :p igår kommer ja inte ihåg vad vi gjorde, typ inget speciellt, men det är inte så jävla bra väder här, typ knappt 20 grader å mulet med lite sol ibland, så man kan inte ligga på stranden liksom. men snart ska ja å julle leka med badmadrasser på vågorna ^^ det är faktiskt väldigt fint hav, annars brukar det ju vara massa bök typ sjögräs åså eller maneter. men det e heeeelt lurre :D
längtar tills ja åker hem dock, fast e lite nervös att hitta i göteborg helt själv xD men men de löser sig nog.

jaaao, vad ska jag skriva.. kanske ska spela ping pong :p vi har pingisbord XD jag e jävligt bra faktiskt, hehe. aja hejdå pusspuss

Inga kommentarer: