2008-07-22

self injury (watch this first)

Jag är trött , trött, trött. --'
Idag har jag inte gjort så mkt, suttit på altanen med kaffe och cigg. Har huvudvärk, hela min hjärna värker å ja har inga jävla värktabletter nånstans! rubriken är en film btw som är så jääävla sann.. ganska lång dock så det beror ju på om man orkar läsa. Det är inga bilder eller något.
You will start looking at everyone in a different way, scanning their bodies for any signs of SI.... you wont even think about it as your eyes scan their wrists and arms, hoping just hoping they will be like you. But they're not, you will see their clean arms and feel terribly ashamed

Jag vet att många som inte mår helt bra kommer läsa detta så snälla se videon, jag ber er, ni förtjänar ett liv utan SI, <3 jag tror på er!

nu ska jag lägga mig med sami på soffan och kolla lite på tv, hoppas att huvudvärken går över, sen hoppas ja kakan kommer snart och lämnar mitt vin, och att sofia kommer hem inte alltför sent så jag inte är ensam hela dagen..

Inga kommentarer: