2008-07-20

sami?

idag gjorde jag ett litet impulsköp, en kaninunge! :) mamma&pappa kommer inte bli så glada när dom kommer hem :p men den e så söööt, jag vet dock inte om de en kille eller tjej, man ser bara massa päls :s men jag tror den ska heta Sami :)men den e så jäävla gosig! satt å kolla på tv så hade jag den på magen å klappa , sen vill den alltid krypa upp och lägga sig precis vid min hals <3 tyvärr kan jag inte lägga bild för ja har ingen kamera, men den e typ brun/grå, jättestora ögon ^^ 10 veckor e den. så puttig^

Idag har jag annars inte gjort så mycket mer. Oskar väckte mig vid 3 så då gick jag upp, sen gick ja till klara för att låna en transportbur å sen åkte ja å köpte Sami :D sen ja kom hem vid halv 8 har jag lagat(!) mat, kollat på tv å goast mycket med min lilla älsklingsplutt :p

Igår när ja åkte hem mötte ja oskar på centralen sen i rönninge mötte ja Klara, Jalle och Kakan :) så vi plus viktor drog hem till mig å satt å chilla på altanen. trevligt trevligt. Kakan å klara var kvar till typ 6-halv 7 på morgonen :p men det var mys faktiskt =) imorgon ska ja handla! höhö

1 kommentar:

Anonym sa...

du är nog den enda jag känner som skulle impulsköpa en kaninunge ^^ skitkul!