2008-07-30

peuwh

Idag har jag städat hela morgonen! Fast det e ganska, jag ska inte säga kul, men skönt, att städa egentligen :p när man väl kommer igång går det ganska lätt. utom i mitt rum för jag har mer grejer än ställen att lägga prylarna på,. Idag har jag rensat ut en byrålåda å lägga kläder i för allt fick inte plats i garderoben pga att jag knöglar in kläderna istället för att vika :p

Sen gick ja till bamses å hem igen å blev helt svettig så nu sitter jag här vid datorn med bara shorts xD t.o.m min bikiniöverdel var för varm! uscha.. ikväll kommer iaf min familj hem, därav städandet. pappa vet iaf att ja har köpt en kanin, sa det på telen.. hehe ja ba: men ja ska ge den till Klara sen (hoppas du vill ha den :p det är oartigt att inte ta emot presenter bara så du vet ;)) han ba: JA det ska du!
hehe.. men men nu ska jag ta mig en kall dusch å sen städa vidare, puss&kram

Inga kommentarer: