2008-07-18

fredaaaa

imorn åker ja hem :D gash längtar hem jävligt mkt ska bli så jävla skönt. om någon har tråkigt imornkväll kan den få möta mig vid tåget på centralen, haha :p hoppas ja kommer hem utan missöden, ja kan inte tappa biljetten den här gången iaf för ja reser biljettlöst :p All I need is my ID ;D så det e skönt, de ja mest oroar mig för e att inte hitta en taxi till tåget, men ja ska sluta oroa mig så mkt , det löser sig alltid.

idag har vi typ kollat runt lite, på några grejer som hitler byggde , fast ja å julle gick å gömde oss istället. sen bar ja upp henne för värsta backen på ryggen. sjuuukt jobbigt men jag gav mig fan på atrt klara det :p höhö , sen har vi chillat lite stranden, jag, julle, micke å axel.. kul kul :p vet inte riktigt om ja har gjort nåt annat, typ inte. ätit pommes med remouladsås , hähä mkt gott. nu håller ja på att ladda upp bilder på bd men de går skiiit segt --' men men kan lägga några i bloggen :D

Inga kommentarer: