2008-07-13

yiho :D

Har nu bokat min resa hem! åker först båt från danmark till göteborg, sen därifrån tåg (i fem timmar!) till stockholm :D kommer åka från danmark 13.30 och kommer till stockholm strax innan 2300. snacka om lång resa men det är det fan värt. Så kommer hem den 19:e iaf :D på lördan, sen e ja ensam hemma till slutet på juli nånting kanske 1 augusti. så om någon känner för det så får du mer än gääärna sova hos mig någon/några nätter :p

hursomhelst är vi i danmark nu alltså, inte jättebra väder men huset är lovely! hur fint å fräscht som helst, ska fota sen ^^ . idag har jag bara vart på stranden med mina 100 000 syskon/kusiner å lekt i vågorna, hihi. igår hade vi faktiskt roligt! hela familjen asså. alla utom felicia som sov spelade svälta räv :p har iaf trappat ner på rökandet haha, igår rökte ja bara 4 gånger!!! (Y) stolt. kanske klarar mig på tre idag vem vet? :p nej men gud vad jag längtar tills lördag, utom att ja e lite orolig att inte hinna med tåget. men ska ta en taxi från båten för säkerhetsskull, skippar jävla cp tåg på gatorna xD

nu ska ja ta en öl och sätta mig på en av de tre altanerna :p känner mig verkligen helt avslappnad här, skitskönt! har iunte vart rastlös eller nånting sen vi kom hit igår :p aja, ha de bra, see ya! pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan komma upp om du vill? :D För behöver komma ifrån Arvika ett tag.