2008-07-24

hejhoppp

jag har egentligen inte alls tid att blogga :p men känner att det behövs faktiskt.
Igår vaknade jag klockan 1 och drog då direkt till bergvik där klara och sofia var, å det var inte kul på nåt sätt där! massa bromsar, jättevarmt och SKITÄCKLIGT vatten så man ville ju fan inte bada. Så jag å klara drog hem till mig å sola å bada vattenspridare istället. sen åkte vi till moraberg å hämta min mobil med viktor, vi lånade pappas bil ^^ sen till kungens kruva å ica maxi bla bla, ganska trevlig rutt :p

Sen åkte ja å viktor hem till mig å chilla lite å ja blev jättetrött, me nvid halv 10 drog ja ut å sprang med sofia å det var såå jävla skönt, gick skitbra! sen kollade hon ja viktor å oskar på Jumper , som inte var alls så bra som ja trodde den skulle vara. :( somnade vid 4 å gick upp klockan 8 idag (Y) :p

i förrgår btw .. har jag för mig att ja gjorde något men minns ej vad :p minns att jag var med typ viktor, oskar, kalle, kakan och jalle? vi kanske inte gjorde nåt endå... :p aja whatever nu måste ja byta vatten till min lilla bebis åså, sen ska ja åka till carros sommarhus :) pusshehjs

1 kommentar:

Anonym sa...

Har också sett den, inte sådär jättebra nej ^^