2008-07-26

unbreakable

hejsan. idag började jag med att vakna av mobilens numera high-tech alarmsystem. Hade ställt det på 10.00 för att njuta av en dag i solen, det blev dock en halvtimmes snooze iaf ;) sedan satt jag ändå vid datorn i två timmar och pratade i telen med Sofia. vi försökte komma på någon bra badlösning med tanke på att uttran är övergödd med äckel alger ><, slutade med att jag solade på baksidan ändå..

sedan drog vi oss mot konsum och handlade lite för att sedan dra vidare hit til sofia å laga kycklingsallad! efter det blev det även något mycket glass med chokladsås och banan. blev lite för mätt :p uscha. nu har hon dragit iväg till liljeholmen på middag och här sitter jag å e hundvakt :p behöver egentligen inte vara här men orkar inte gå hem.

min rygg smärtar något enormt. har funderat hela dagen över vad det kan komma ifrån. Nu har jag kommit på att det kanske är för båtåkandet igår. Satt längst fram och då spänner man sig ganska jättmkt! så det är säkert därför.. jobbigt ere iaf.. ska gå en rask promenad med vovven sen, kanske mjukar upp musklerna lite :) tänkte springa men jag tror inte jag orkar. imorn kanske :p ofta!

men men,.. kanske ska städa lite :p haha då blir sofia glad, aja, ring om nån vill ses ikväll, mitt abonnemang är avstängd för utgående trafik pga min smarta broder! :@ pusshejs

Inga kommentarer: