2008-07-28

jag måste få klaga

Jag är sur, deppig, rädd, irriterad å bla bla! PALLA!!!!! för det först är det så äckligt jävla varmt i mitt rum fast ja har båda fönstrena öppna och ja blir så jäävla irriterad på det!!!!!! hela mitt humör e bara... bajs. vill lägga mig ner och storgråta men palla, plus att ja sitter å spänner mig, känns som att nån läskig typ ska komma in i mitt rum :'( jag vet jag är lite fucked up .. fjksdfgn , ja saknar L .. och nu kom ja å tänka på att ja inte kan ringa eller smsa oxå. KUKHELVETESJÄVLAFITTHORBAJS!!!!!!!!!!!!! ja vill sova men det är för fucking varmt, åh snart kommer alla hem om nåra dagar ja pallar inte. ja vill vara själv. eller inte med familjen för ja vet inte varför. åååhhhh kryper under huden på mig har lust att skrika rakt ut, springa tills benen viker sig, supa tills jag inte vet vad jag heter, ligga och spy en hel natt å sen sova hela dagen. skitbra (Y)


vet inte om vi kan ha kräftskivan här heller, ja vet det verkar va enda stället som går så de känns jävligt taskigt men de verkar så jobbigt, när familjen e hemma å skit, får se hur ja känner imorgon.,. nu ska ja iaf lägga mig å läsa eller något

Inga kommentarer: