2012-04-10

1. Bild på mig + 10 fakta

• första halvåret av mitt liv bodde jag i Rinkeby
• jag får lite dåligt samvete om jag råkar trampa på en myra
• har haft i princip alla "normala" hårfärger plus en del udda
• har extremt dålig självkänsla och kan inte ta kritik
• måste alltid öppna micron innan den piper
• älskar min hund Ebba så mkt att jag ibland får tårar bara av att titta på henne
• är jävligt street smart om jag får säga det själv ;)
• har haft 15 dvärghamstrar, 4 gerbiler, 5 kaniner, en foderhäst och nu hund.
• är typ besatt av McDonalds och är där minst en gång i veckan.
• när jag var yngre bantade jag för att skada min kropp och vägde som minst 46 kilo

2 kommentarer:

elin sa...

hahhaha, vad menaru med din komentar på sofies blogg ?:S

Tove sa...

Ja det var väl inte du som skrev det hoppas jag? :p eller tydligen vare det, men ett tips, lägg ner, för din egen skull om inte annat :)