2012-04-04

Snabb update

Är sjukt trött men tänkte uppdatera lite snabbt innan jag slaggar. Har inte hänt överdrivet mycket sen sist, red dressyr på Ture igår och det gick bra tycker jag med tanke på att jag bara ridit han en gång innan och det var hoppträning liksom. Vi gjorde mycket öppna, sluta och lite skänkelvikning. Tydligen är han inte så stark i det (ännu) så när vi skulle göra vänsteröppna och sen ställa om till höger fick han lite despens men ett par steg fick vi iallafall till! Efter var jag dock helt slut i benen! Han hade väldigt bra bjudning men är inte så stark i galoppen så det var mkt ridning!!

Efter träningen körde jag hem och det gick sjukt bra,är så jävla taggad på att ta körkort nu alltså!

På natten sov jag asdåligt så idag var inte direkt min bästa dag men vid 3 kom Johanna och efter ett par timmar till i stallet kände jag mig rätt glad så tummen upp för det :p

Har ingen bild på Ture på ipaden ännu så får bli en Quattro :) nu ska jag läsa ett par sidor i min bok och sen (förhoppningsvis) sova gott, nighty!

Inga kommentarer: