2012-04-19

sjukt dålig (mänsklig?) egenskap

Igår när jag och Linda mockade och snackade lite om körkort kom jag på en sak. Jag klagar massa på saker som bara jag själv kan ändra på! Vad är grejen med det? Tar detta med körkort som ett bra exempel: jag tog min första lektion i november, kom en bit på vägen och sen slutade jag övningsköra i 2-3 månader. Typ för att jag tycker det är så läskigt att jag drar mig för att öva osv. NU gnäller jag och ba: åhhh om jag bara fortsatt hade jag haft körkort nu!!! buhuhu. Idiotisk sak att gnälla över. Så nu (och jag vet att jag sagt detta minst tre ggr förr men ändå) ska jag inte ha ett enda uppehåll mer. Jag ska köra minst två gånger per vecka. JAG SKA!

oh well nu kom Hanna så vi ska och käka lite lunch :)

1 kommentar:

Matilda Sparrenhök sa...

Sv; Hahah jadu, folk är som de är...
De ska bara hitta saker att klaga på, och när han nu börjar gå bättre så letar folk fram fel istället för att de erkänner att han redan ser finare ut.
Det är så med avundsjuka människor som själva inte uppnår mycket i livet, de fastnar i ett hörn, gröna av avund och spenderar resten av sitt bad life där!

/Matilda Sparrenhök