2012-04-08

Döööd

Känner mig riktigt jävla seg så snart blir det sängen för mig och Ebba som också är lite trött efter gårdagens bravader. Vi var på påskmiddag hos Hanna med familj och det var supertrevligt med lite för mycket av det goda, både i fast och flytande form ;)

Annars har jag ridit Quattro igår och idag, sötnosen. Ute i skogen och lattja men igår var det rätt hårt ute så vi tog lite galopp på utebanan innan vi gick in :)

Imorgon är det lite oklart hur dagen ser ut, vi får se om jag och Ebba pallrar oss iväg till stallet ett tag eller om det bara blir långpromenad hemma. På kvällen kommer iaf Johanna hit så vitt jag vet. Här får ni lite kvällshumor, Godnatt!

1 kommentar:

william sa...

vacker bild;D

SV; Naw tackar så hemskt mycket:D SÅ snällt:3
Och säg gärna vad du tycker om mina "Going Mad" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D