2012-04-23

snel hest

goddagens!
Igår var det ju söndag och den började riktigt bajsigt, inte så mycket att säga om det. Åkte iaf till stallet och myste med min bebis, nästan helt folktomt var det för ovanlighetens skull. Efter 2 timmar kom Nussan iaf och vi satte oss på hestarna och drog ut i skogen, så jävla mysig tur var det! Det var uppehåll hela ridturen och hon visade lite nya mysiga stigar och quattro fick skutta över en och annan stock, hihi :)
Efter det hade jag tänkt mig ännu en tur i skogen fast på Zandera men klockan blev så hon fick vila.. fick istället skjuts till huddinge och därifrån åkte jag till mälarhöjden och träffade Hannis, vi fikade på mackelidodo och sedan skjutsade hon mig hem (jag har lyckats snylta till mig skjuts väldigt ofta senaste tiden :p)
Idag vare jobb och jag mockade i linne!!! haha sommarn är här, nej men seriöst det var såå jävla lökigt :s sen har jag ju alltid haft lite problem med termostaten i och för sig.. Ebba var med idag också och det är skönt att det funkar även om det inte är optimalt. Hon är ändå ensam ca 7 timmar sammanlagt men nu blir hon iaf ordentligt rastad vid lunch så ja, bättre än å va hemma :)

Inga kommentarer: