2012-04-13

4. 5 favoritsaker

Får väl börja med att säga ipaden eftersom nästan all tid hemma sitter jag med den i knät eller bredvid mig :p
Sen blir det jobbigt för jag äger inte så mycket saker ... Hur man nu väljer att definiera en sak. Men jag får, för stunden, anta att alla substantiv är saker :p så då gillar jag även min säng, mina mjukisbyxor och min hund. Haha asså fail. Sen måste jag väl säga mobilen även om det tar emot. Men utan mobilen kan jag inte lyssna på musik och musik kan rädda en i många svåra stunder. Sen är den ju onekligen till användning när man behöver få tag på någon ;) det uppskattar jag. Dessutom agerar den väckarklocka. Många bra funktioner alltså.

Kortfattat idag bara: upp med tuppen, åka till stallet och jobba, haft det allmänt tungt, ridit ammie, lekt med Hanna, träffat familjen. Nu sova! Så jävla slut i både huvudet och kroppen! Puss och Godnatt.

Inga kommentarer: