2012-04-21

Lördag

Shenna..

Blir så jobbigt när man aldrig uppdaterar för då vet jag inte vad jag ska sortera bort.. Sen sist har jag ridit Quattro igår och idag. Igår fick jag en liten privatlektion av Nussan vilket var superkul och det gick riktigt jävla bra. På kvällen sen skjutsade hon mig ända hem också. Snäll eller vad?! Var i stallet från 8 på morgonen till 1930 så var jävligt skönt att slippa buss och tåg.

Idag tog jag en långpromenad innan jag åkte till Södertälje och käkade en korv och hjälpte mamma lite som hade cafet på kringelloppet. Sedan drog jag vidare till stallet och red ut på Quattro med ett gäng. Dock hann vi inte så långt förrän en tjej blev kastad i backen och hästfan springer iväg och sliter sönder tyglarna... Så det blev hemgång men imorgon blir det en längre tur :)

Nu ska jag faktiskt ta nåt att äta för håller på att svälta. Pusshejs

Inga kommentarer: