2012-04-11

2. Min familj

Min närmsta familj består av mig, min syster och bror plus mamma och pappa. Alla bor tsm fortfarande och bråkar i princip aldrig! Däremot älskar vi att diskutera, framför allt jag och pappa men det är alltid på ett skojigt sätt och 9 av 10 gånger vinner jag!

Annars gör vi ganska mkt tsm både små och stora saker, t.ex så äter vi middag tsm minst 5 gånger i veckan och tar skogspromenader, shoppar osv osv. Har även blivit en del resor till fjällen och utomlands och då har vi ofta väldigt kul :) finns få personer jag kan ha så kul med som mina syskon :)

Sen har vi också stor-familjen som vi kallar det och där räknas in min moster och hennes två barn (mina kusiner alltså ) och på senare dar hennes sambo och hans 3 barn. I denna familj är även morbror + sambo och 2 kusiner till med på ett hörn :) alla vi har haft mysiga middagar och åkt påresor tsm :)

Bilden e från i somras med mina syskon och mamma.

Inga kommentarer: