2012-04-17

fina Quattro!

Hemkommen från stallet heelt slut i kroppen haha. Antingen har jag utvecklats väldigt mkt på kort tid eller så är det för att quattro är så jävla duktig så att jag kan rida och kräva mer än vad jag är van vid, troligtvis en kombo men nu när jag ridit quattro har jag iaf kommit till en helt annan typ av ridning som är ännu jobbigare än vanligt ;) måste typ börja springa...
kom till stallet redan vid tre idag och umgicks med lite fina människor, puss på er! Innan stallet träffade jag min kontaktperson och var även förbi soc och lämna in papper, seeeegt! Så efter det tröståt jag en snickers haha.
oh well, är rätt tom i huvudet så ska väl ta och runda av.. men jävla blogger helvete funkar inte å ladda upp bilder,vissa saker blir man bara så jävla irriterad av, problem med bilduppladdning är bevisligen en av dom.. godnatt!

Inga kommentarer: