2012-04-01

Helgen

Min helg har varit väldigt lugn kan man säga, dessutom har jag inte druckit en enda droppe alkohol?! Låter inte som mig, haha! I fredags var jag hemma och hade lite filmmys, Colombiana hette filmen och den rekommenderar jag inte, allmänt seg film med dåliga skådisar...

Igår åkte jag, julle och pappa ner till farfar på besök och jag övningskörde sista 4 milen vilket gick bra och jag känner mig mycket tryggare nu och sådär :) hos farfar stog tiden still, haha nejdå men vi fikade, snacka och kolla på tv ;) idag efter lunch åkte vi hem igen och jag körde nästan halva vägen!! Det betyder att jag kört typ 17 mil den här helgen! Känns som att det gjort rätt stor skillnad. Det var mest landsväg men även lite stadskörning och lite motorväg :)

Nu ska jag plugga lite teori snart, puss

Inga kommentarer: