2012-03-25

finisar!

Idag åkte jag ut till stallet vid lunchtid och kollade på lite hoppning medan jag väntade på Johanna :) Sedan blev det ridning men vi tog det rätt lugnt med tanke på gårdagens galopp-pass ;) blev en skrittur i skogen och sedan 20 minuters dressyr på utebanan så vi fick lite bilder för en gångs skull :) på de flesta bilderna var min sits heeemsk :o hamnar i bakvikt med skänkeln för långt fram, ser fruktansvärt illa ut, usch! Blir att jobba på det nu alltså. Quattro kändes väldigt fräsch iaf men tjock och smutsig är han!



Efter det skulle Johanna ta ut Zandera och skritta och idag fick hon även trava lite! Så jag och Forlana följde med! Hon fick gå på halvlång tygel hela tiden och bara chilla, hon e så cool och självsäker den hästen med MKT egen vilja. Ett äkta sto ;) Men nu känner hon igen mig när jag kommer och ska rida och fyyy vad gosig hon är när man står och ska fixa henne i stallet :) haha på bilden agerar jag dock klipelare.

Inga kommentarer: