2012-03-28

hoppning!

Igår var jag ledig men på kvällen var jag i stallet ändå och red, hoppade med Ture, eller Unthuré som han så fint heter :) Har aldrig ridit honom förut så det var lite spännande men det gick braa, han var så duktig så, lite klumpig dock men bara vi kom in rätt på hindret blev det jättebra och även när vi inte gjorde det så gjorde han verkligen sitt bästa och försökte! Gullet :)
Idag jobbade jag och det var jobbigt! I vanliga fall är det ett gäng som brukar packa höpåsar (drygt 30 stycken) och mocka till alla ponnysar, typ 15 spiltor. Idag var dom inte där så det vart lite extra jobb ;) inte så mysigt att packa hö när man är allergisk PLUS förkyld! hua..
Vid lunch kom Johanna och vi åkte till MAX och köpte käk, det satt jävligt fint efter 5 timmars kroppsarbete ;) Vid halv 5 när jag skulle åka hem var jag heelt slut och det spöregnade så hon körde mig till tåget, tack igen fina du!! guld värt! Nu ska jag snart sätta igång och laga mat, kyckling med ris och currysås blire nog, mumma! sen om regnet slutar blir det en prommis med min lilla bebi som fyller 2 år på lördag!! här e hon 6 veckor, cuuuuute!

Inga kommentarer: