2012-03-26

Lite sjuklig :(

Idag har jag känt mig sjukare för varje timme och nu sitter jag här med hemsk hosta och igensvullna bihålor helt täppt. Är fortfarande bara förkyld så på så sätt är jag inte sjuksjuk :p men jag hoppas att jag inte är sämre imorgon!

Idag vare jobb på schemat iaf och jag red zandera en stund vid lunch. Hon håller på att sättas igång så det var mest skritt och några varv trav. Fick även lite coaching av Annelie som stod med forlana och sällskapade så zandera inte skulle flippa :) så det var skoj, aldrig suttit på hästen förut nämligen .

Vid 5 skulle jag egentligen ridit lektion men jag skippade det pga tilltagande huvudvärk osv. Nu ska jag försöka sova, misstänker att det inte kommer gå så bra med tanke på att jag har lite svårt att andas :( haha

Här e iaf en bild på Forlana från i söndags hahaha klockrent xD

Inga kommentarer: