2012-03-15

soool

Första halvan av dagen var riktigt jävla nice. Stod lutad mot en vägg i en kvart och bara sög i mig d-vitamin, endorfiner och annat skit. Nu väntade jag ju egentligen på körlektionen men lika värt för det! Körlektionen var f.ö. inställd pga mitt körkortstillstånd som gått ut, oups, snacka seg på att ta körkort! Men jag åkte till östertälje och mötte Janette och vi tog en promenad och en glass i solen :) Sedan vart det lunch och film hos henne, War horse. Damn, bra film! Men heemsk. Jag mår fysiskt dåligt när jag ser djur skadas, även om det bara är film..
Hemma väntade en semla på mig, dock tycker jag att rönninge har för mycket mandelmassa i grädden.. konstigt för allt annat dom gör ÄLSKAR jag! haha. Men käkade halva och sparade resten, lite punchigt... Imorgon har jag inga planer (som varje fredag?!) men något ska jag väl kunna hitta på. Jag hoppas på fint väder, isf blir det långpromenad med Ebbisen. Längtar till helgen då jag ska rida ut på fina Quattro med Johanna både lördag och söndag, antagligen blir det att kolla på hopptävlingarna också. Nu är det pizzatime! Vi kör på såna där pizzakit , rekommenderar verkligen!!! Inte lika gott som pizzeria såklart men tusen gånger godare än såna frysta..

Inga kommentarer: