2012-03-29

Det går bra nu!

Rullar på bra nu på jobbfronten, körkortet och även ridningen är jag inne i en period då det går riktigt bra och känns som jag utvecklas hela tiden vilket e sjukt kul! Ganska lång tid innan har det gått riktigt dåligt och jag har t.o.m haft funderingar kring att lägga av men nu är det nya tider :)

Med jobb vill jag inte säga så mycket än men helt plötsligt finns flera möjligheter men jag har lite att tänka över och sådär. På vissa punkter är jag rätt impulsiv och tar beslut utan att tänka på hur det blir sen. Finns ju en anledning till att jag går i arbetshabilitering och bara jobbar 3 dagar/v.

Och körkort ja, vad kan man säga? Fick beröm av körläraren att jag har bra flyt osv så nu ska jag bara nöta nöta nöta plus träna parkering , stadskörning och sådär. Kortet i juni kanske??

Det går bra alltså! I helgen skulle jag ridit Quattro men troligtvis blir det så att jag åker ner och hälsar på farfar istället! Ska även se om jag hinner/orkar städa mitt rum som är en sanitär olägenhet just nu....men men upp å jobba imornbitti så nu blir det bingen! Puss

1 kommentar:

Linda sa...

Vad kul att höra att det går så bra för dig just nu. Efter regn kommer det alltid solsken :). Ja det var min bil du såg, att du inte ringde då. Tänkte innan att jag skulle ha ringt dig men som vanigt när jag åker ut dit är det snabbvisister och jag var tvungen att skynda hem..

Kram på dig!