2012-03-22

Värme!

Tjaaa.. Igår och idag har det ju bara varit helt underbart att vara ute. En av pållarna e lite deppig så igår tog jag ut henne på en lugn tur i skogen och fy sjutton vad mysigt det var, love it! I helgen ska jag rida ut på finaste Quattro igen, kanske det blir lite dressyr på utebanan en av dagarna också. Sen får vi se om det blir dubbelt då eventuellt forlana vill ut också men det blir en lugn tur isf :) skulle eventuellt ha vart med på en träningstävling på söndag men med tanke på hur nervös jag blir plus att jag inte hoppat på Inge så skippar jag det och kör skogsmulle stilen ist ;)

Idag har jag lunchat med pappa och Åsa, vi unnade oss varsin pizza och det satt jävligt fint. Andra dagen i rad jag blir bjuden på lunch i vårsolen, snälla vänner och familj man har :) sen var jag uppe å träffa min kontaktperson och vi bestämde att hon ska kolla ned chefen om det finns möjlighet att anställa mig sen med anställningsstöd från typ af... Hoppas! Annars skiter jag i min dåliga självkänsla ( att jobba upp den kanske är ett bättre alternativ?) och söker jobb på dagis! Trött på å va så fattig!!!!

Nu ska jag dricka coffeee, börjar känna mig lite sjuk i halsen men lite värme så blir nog bra ;)

True story:

Inga kommentarer: