2012-03-23

Trött!

Jävlar vad trött jag är, sov 3,5 h inatt sen var jag i stallet mellan 8 och halv 6. Red Forlana idag och höll nästan på att ramla av haha, grejen är att hon är skiitmysig men av nån anledning blir hon jättesur så fort man kommer till ridning, framför allt i vänster varv. Så när jag satte mig i traven och började kräva samling blev hon lite grinig och sen tänkte jag flytta in baken men då blev hon skitsne och la av världens kick! Tro mig, hästen kickar satt det känns som hon bockar ordentligt! Men jag satt kvar iaf xD

Imorgon blir det att rida finaste Quattro ist ^^ kommer bli mysigt :) sen jag kom hem har jag ätit god middag med familjen och kollat tv med sis plus irriterat mig på vissa människor/saker... Oh well nu ska jag sova gott (som jag inte gjort på hela veckan) i mina nytvättade lakan, love!!

Inga kommentarer: