2012-03-08

Tips mot stress

Om ni har mycket att tänka på och blir stressade av det så rekommenderar jag starkt att dricka mycket vätska utan att gå på toa. Det gååår inte att tänka på något annat än hur kissnödig man är. Dagens tips från Tove :)

Idag började jag dagen med körlektion och det gick rättså bra, fick en perfekt backning runt ett hörn ^^ efter det gick jag och gjorde syntest för att förnya mitt tillstånd och turns out att jag är precis på gränsen att behöva monokel hahahaha. Nej men om jag hade lika dålig syn på vänster som på höger hade det vart gränsfall...fast då hade det blivit linser..

Från tälje åkte jag till pappas jobb och gick på toa innan vi tog en tur till Alewalds som hade rea. Fick dessa kängor som jag kommer ha i stallet ( eller nu har det ju blivit varmt) men kommer iaf ha dom om jag vandrar i sommar , svampplockning i höst och lite sådär :) nu e jag bara hemma, får se om det blir date med Hanna senare :)

Inga kommentarer: