2012-03-01

Träningsvärk!

Imorse hade jag helt galen träningsvärk i ben och arsle men fattade inte riktigt varför, antog att det var för att jag ridit rätt mycket och jobbat hela dagarna.. Men sen i stallet säger Johanna att hon också har det och hon har ridit som vanligt och inte jobbat. Inser då att det kommer från broddningen!! Vi broddade i säkert 45 min igår för vi hade grova problem med ett av hålen i Cashs sko och sen de andra gick de inte heller så jävla bra för vi hade ingen såndär grunka som man får bort all skit med :p men men bra träning var det tydligen xD

Idag red jag ut på Forlana iaf, inte lika mysigt väder idag men däremot hittade vi en väg där man kunde galoppera så det var ju värt, dock blev det typ 2 stopp pga några läskigheter, bl.a. en höbal :p Men det var mys, imorgon ska vi ut igen, troligtvis blir det Quattro då , sen i helgen ska vi nog också rida ut och då kanske julle får följa med ut på nån av ponnysarna, kul kul!

Idag är jag, som igår, jävligt trött! Vet inte varför för jag gick upp vid 9 och var bara i stallet typ 4 timmar så borde känna mig pigg , men fick skjuts hem ända till dörren av snälla Nussan, guld värt! Imorgon har jag körlektion iallefall MÅSTE ta körkort nu alltså... Fattar inte varför det känns så omöjligt. Kan ju lätt ta det på 2-3 månader om jag bara ligger i lite. Ska peppa mig själv till tusen nu alltså!

Får se om jag orkar kolla på big brother ikväll, just nu känns det som om jag kommer somna sittande .. Men men nu ska jag leka litemed finaste hunden i världen <3

Inga kommentarer: