2008-11-01

All these things I hate revolve around me

God morgon, var ute på krogen igår - bakis och lite ångest idag.. usch. Det var iallafall roligt och jag mådde för en gångs skull inte skit på nattbussen. Jag är fan stolt över mig själv att jag sa efter ett ett antal öl & cider att jag inte skulle dricka mer. Sen höll jag det! Jag har tagit kontroll över mitt drickande, haha xD Nej men det var skönt. På väg hem käkade vi på donken också, herregud vad mycket folk av alla sorter! haha, en tjej mittemot oss var typ skitäcklig, hon åt som en gris och garvade med öppen mun å skrek till en man ba: ursäktaaa har du sett min kompis eller?? Det var fan pinsamt...

Men men, fick skuss hem av Kalle från tumba :) <3>

Ikväll ska jag äta middag hos Carro, ska nog gå å fixa mig snart fast jag orkar inte. HUVUDVÄRK. aja, hejdå^^

Inga kommentarer: