2008-11-08

ommöblerat!

Jag har städat hela mitt rum och möblerat om, imorn ska jag installera mina nya (gamla) högtalare sen ska jag börja med finishen :p det e jättefint fast min säng var bredare än ja trodde så den står lite snett men orkar inte ändra mer.. det är mysigt iaf

Idag var jag annars i södertälje med Viktor å köpte lite filmer. En bert-film haha, edward scissorhands och år 4 plus år 9 av vänner :) nu behöver ja bara 2,3 å 10 så har ja alla ^^

Sen kom ju Johanna, Pälle, Tia å Alexander hit idag. Dock ska väldigt många ut på krogen så jag kommer vara barnvakt tsm med Johanna. Min bror å alex kommer väl hem vid 12 eller så. Men jag har ju mina filmer :p nej men jag ska byta bild i en tavla å sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Gå ner till åsas lgh snart tror jag. pusshejs

Inga kommentarer: