2008-11-06

THUUURSDAY - the third day! xD

Jag har inte bloggat på två dagar ;p
Igår var jag ledig och det var även Carro så vi åkte in till stan och kollade lite. På kvällen var det träning som gällde för första gången på länge och det var riktigt nice :) Har gått från lila till svarta vikter nu, sved i musklerna men ska man träna så ska man :p
idag har det varit skola, började med engelska och eftersom jag hade gjort det flesta uppgifterna för ja visste inte vilka som var läxa så blev det lite repetition så det gick ganska bra. På gympan var jag inte med för jag orkade verkligen inte men det var ganska mkt teori så kunde vara med en del iallafall.

Sen hade jag typ tre timmars hål och jag å yami råpluggade matte tills själva mattelektionen började å den hade vi i 2 ½ timme! Så jag har pluggat matte 5 timmr idag! Jävligt stolt faktiskt, det var helt kolmörkt när ja gick hem så tog långa vägen :p sen gick ja hem till viktor å åt tacos med han, carro å kalle, det var gott, vi kollade även på criminal minds men sen gick ja hem ^^

Imorgon är jag ledig, så sköönt! Ska fika med lilla felicia på dagen :p sen på kvällen ska jag vara barnvakt ett par timmar också. På lördag kommer lite släktingar, det ska bli treeevligt.

jag är väldigt trött, ska nog sova snart... fast vill se på scrubs :p får se hur jag gör med det där haha, aja pusshejs

If you have trouble to remember thursday, think that it's the third day
monday - one day
tuesday - two day
wednesday - huh, when?
thursday - the THIRD day!

1 kommentar:

Anonym sa...

roligt citat ^^joey va? puss!