2008-11-17

djävulens verk

Okej, jag har haft den sämsta eftermiddagen på fan länge!!! Först fick jag vänta helveteslänge på mitt utvecklingssamtal vilket jag inte var inställd på när jag kom hem funkade inte DVD:n och jag fick jävla damp, sen skulle jag åka å rida å såg verkligen fram emot det och DÅ ÄRE INSTÄLLT!!!! å vi ska ha nån jävla teorilektion, fyfaaaan vad sur jag blev då! Det var det ENDA jag såg fram emot den här dagen , sen får jag till slut åka hem iaf å då ere kö på motorvägen! Kommer hem, åså ere fisk till middag! Sen ska jag koppla in min mobil till datorn å då stänger den av sig, mobilen asså å börjar omformatera så alla mina bilder å grejer försvann!! ASSÅ HORA!!!!!! jag hade fan bilder på den där mobilen som ´jag aldrig kommer få chansen att ta igen , typ en jävligt fin bild på baldur å lex. ALLTSÅ ALLT GÅR ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fitta fitta jag är så jävla sur så jag skulle kunna kasta min jävla dator i golvet!!!!!!!!!!!!n fdjgdfgkj fhjkjdtklgsdjtkedgj dbfgjggfh och JA jag har damp , , fuck off and die, ikväll ska ja kedjeröka, kolla på film å dricka öl å ja skiter fan i att det är måndag . om ja lägger mig kommer jag dö i sömnen och jag vet att jag överreagerar men whateveeeeer

ring om nån vill ses :D hehe

Inga kommentarer: