2008-11-17

mellan

inte bra - inte dålig
inte smal - inte tjock
inte tyst - inte högljudd
inte snäll - inte stökig
inte smart - inte korkad

alltså jag kan hålla på hur länge som helst. jag är... Mellan! tråkig, normal? Fast jag vet inte hur jag annars skulle vilja vara? "Tjock, stökig & korkad"? "Smal, snäll & smart"?
Kanske är bäst att vara tråkig och normal ändå... fin slutsats men det var ju bra att jag kunde ta den diskussionen med mig själv så jag kan släppa det nu :p detta måsse dokumenteras inför nästa veckas disa! hahaha, oh my god!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det står inget om tråkig-rolig- du är definitivt inte tråkig! :) puss! hur är en "bra" människa? hm...

Tove sa...

nej jag vet!! och inte speciellt rolig heller! kaos :p jadu jag vet inte, jag skulle säga en person som är trygg i sig själv, bryr sig om andra och kan erkänna sina misstag :p