2008-11-13

såren finns kvar

Jag lackar på internet, det laggar hela tiden!! Sjukt irriterande.. just nu sitter jag i mitt rum med massa tända ljus å nya gardiner (a) superfint. Mitt rum börjar bli riktigt fint nu måste jag säga.
Idag hade jag engelskaprov på morgonen, fick VG+ .. i de allra flesta fall hade jag jublat av glädje men inte nu. Men som jag läste nånstans "ju högre man siktar, desto hårdare blir fallet" så jag får väl skylla mig själv :p sen sista lektionen hade jag matteprov och jag klarade inte sista uppgiften!! kämpade skitlänge, sen när jag var på ikea så kom jag på det bara sådär!
x^2 +x + a = 0 .... sen skulle man säga vilka värden a kunde ha så att ekvationen inte fick någon lösning xD självklart formulerat med andra ord men kommer fan inte ihåg, men hursomhelst gick runt där på ikea å ba; när a är mindre än eller lika med 0.25!!! Alltså det var så sjukt simpelt egentligen :( usch vad irriterande det var! usch usch usch!

Men iallafall, direkt efter skolan åkte ja till ikea m familjen utom julle som är i egypten, jävla svin! å sen efter de åkte vi till ica maxi ^^ det var roligt xD jag är hungrig.... eller bara sugen på något jag vet inte. ska ta en cigg istället tror jag, jag vill inte bli tjock ska till badhuset med skolan om tre veckor, hahah xD

idag slängde jag bort some rakblad , jag är så jävla arg på mig själv för att jag är så rädd för att må bra och inte tillåter mig själv att vara det... men åh, nej jag vet inte.. maybe it's time to get some drugs , men jag vill inte ha kontakt med bajspyskologer å bajsläkare hela tiden, det är jobbigt å ovärt. nej jag måste röka nu, sen äta en clementin å kolla på lite vänner. pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är väldigt irriterande när man sitter jättelänge och inte kommer på svaret och sen efter så kommer man på att det var typ lätt :P Men det är sånnt som händer alla och resten av provet gick nog bra, har hört lite rykten om att det går väldigt bra för dig på matten i allmänhet ;) tihi puss puss