2008-11-21

det ska snöa inatt :)

Kära blogg, idag är det fredag och det känns skönt.
Idag började jag 8.20 med privat lektion i matte för varken Hoffe eller Yami kom, pluggade på tranversalsatsen och nåt liknande, herregud.

Sedan hade vi kommunikation väldigt mycket men jag tycker den kursen är helt okej så det var lugnt. Men jag fortfarande att tre timmar är för länge. Slutade kvart över 1 så sedan dess har jag bara suttit vid datorn, var ute å tog lite bilder också (som den på bilden) I like :)

Ikväll skulle jag träffa Josefine tror jag, vi ska se idol såklart ;) och inatt ska det snöa enligt smhi! Hoppas dom har rätt :D Tove älskar snö så mkt, iaf i början ha ha. Nej men jag har inte så mycket att skriva, ska ner till karaktären snart för jag har lovat Linda att ge henne lite bilder från sarek. Hon måste bolla lite ideer med mig också angående the formal essay writing :p

Inga kommentarer: